- 10%-önerőtől lehet pályázni (min. 2,5 M forintos beruházássall)
- 1 teljes lezárt üzleti év, 2 fős statisztikai létszám tavalyra
Informatikai pályázat KKV-knak 10%-önerővel
Kik pályázhatnak?
Mikro- kis- és középvállalkozások, melyek
- éves átlagos statisztikai állományi létszáma a támogatási kérelem benyújtását megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti évben minimum 2 fő
- legalább 1 lezárt, teljes üzleti évvel rendelkezik a vállalkozás
- az előző üzleti évben a saját tőke nem negatív és nem csökkent a törzstőke jogszabályban előírt legkisebb mértéke alá
Támogatható tevékenységek
"A" célterület:
1. Vállalati CRM, értékesítés terület;
2. Gyártási terület;
3. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés;
4. Kontrolling és döntéstámogatás;
5. Beszerzési, logisztikai terület;
6. Táv- és csoportmunka támogatás;
7. Pénzügyi, számviteli terület;
8. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
9. Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás
10. Internetes megjelenés (Vállalati portál);
11. Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow);
12. Elektronikus iratkezelési rendszer;
13.a Kiegészítő - Tudásmenedzsment specializált rendszer;
13.b Kiegészítő - Térinformatikai és földrajzi információs (GIS) specializált rendszer;
13.c Kiegészítő - RFID technológiát alkalmazó specializált rendszer.
Az 1-17. funkcionális területekből legalább két funkcionális terület kell, hogy kiválasztásra kerüljön, továbbá a helyben telepített saját szoftver bevezetése esetében 8-15. funkcionális terület csak az 1-7. funkcionális terület közül választott támogatható tevékenységgel együtt, illetve a felhőalapú szolgáltatások bevezetése esetében 9-12 és 16-17. funkcionális terület csak az 1-8 funkcionális terület közül választott támogatható tevékenységgel együtt pályázható. A helyben teljesített saját szoftverek és a felhőalapú szolgáltatások célterületek között ennek teljesítésében van átjárhatóság.
A 8. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház) és a 9. Internetes megjelenés (Vállalati portál) funkcionális területek együttesen nem pályázhatóak.
’B’ célterület:
Felhőalapú (IaaS, PaaS, SaaS) és egyéb online vállalati szolgáltatások, megoldások terjesztése és bevezetése a kkv-k körében
Mi támogatható?
1. Vállalati CRM, értékesítés terület;
2. Gyártási terület;
3. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés;
4. Kontrolling és döntéstámogatás;
5. Beszerzési, logisztikai terület;
6. Táv- és csoportmunka támogatás;
7. Pénzügyi, számviteli terület;
8. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
9. Internetes megjelenés (Vállalati portál);
10. Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow);
11. Elektronikus iratkezelési megoldás;
12. Tudásmenedzsment specializált megoldás;
13. Online (elektronikus) fizetési megoldás
14. Szolgáltatásmenedzsment;
a) Legalább három funkcionális területet kell kiválasztani, továbbá a 9-14. funkcionális terület csak az 1-8. funkcionális terület közül választott támogatható tevékenységgel együtt pályázható.
b) A 8. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház) és a 9. Internetes megjelenés (Vállalati portál) funkcionális területek együttesen nem pályázhatóak.
Támogatás mértéke:
A megvalósítandó projekt vissza nem térítendő támogatásból és kamattámogatott hitelrészből tevődik össze.
A támogatást igénylő vállalkozás minimum 10% önrészt köteles biztosítani
A vissza nem térítendő támogatás összege nem haladhatja meg a visszatérítendő támogatás összegét.
A vissza nem térítendő támogatás mértéke maximum 40%.
A visszatérítendő támogatás (hitel) mértéke maximum 50%.
A támogatás összege
A vissza nem térítendő támogatás összege:
- „A” célterület esetén minimum 1 millió Ft maximum 16 millió Ft
- „B” célterület esetén minimum 1 millió Ft maximum 8 millió Ft
- „A” és „B”célterület esetén minimum 1 millió Ft maximum 24 millió Ft
A visszatérítendő támogatás (hitel) összege:
- A” célterület esetén minimum 1,25 millió Ft maximum 25 millió Ft
- „B” célterület esetén minimum 1,25 millió Ft maximum 12,5 millió Ft
- „A” és „B”célterület esetén minimum 1,25 millió Ft maximum 37,5 millió Ft