×

Figyelmeztető üzenet

This form is improperly configured. Contact the administrator.
Google növeli a profitot

Google és a vállalkozás

Árbevételnövekedés, több partner és vevő, növekvő mérleg szerinti eredmény - ha valaki ismeri a Google eszközeit, és okosan használja vállalkozásában, óriási fordulatot tud elérni.

Az arany iránytű

Káposztás János, 2015. március 13.

Árbevételnövekedés, több partner és vevő, növekvő mérleg szerinti eredmény - ha valaki ismeri a Google eszközeit, és okosan használja vállalkozásában, óriási fordulatot tud elérni.

Az arany iránytű

A keresőóriásnak 5 olyan alkalmazása, szolgáltatása van, amit kevesen használnak, pedig minden vállalkozás gőzmozdonyai lehetnének. Ezeket előbb-utóbb el kell kezdeni használni.

  • A Google funkcionál térképként, pénzváltóként, fordítóként, naptárként, jegyzetként. 
  • A Google lehetővé teszi, ha van honlapja, hogy Google-hirdetéseket jeleníthessen meg oldalán, ezáltal bevételre, sok-sok dollárra tegyen szert passzív jövedelemként. 
  • A Google Analytics megmutatja, hogyan viselkedik a vevője, mit szeret, honna jön, hová megy - egyszóval: röntgenezi a látogatóit
  • A Google Adwords segítségével népszerűsítheti vállalkozását vagy eladhatja termékét, szolgáltatását. Olcsó, mert csak annyit fizet, ahány vevő jön.

A Google célzott hirdetésekkel tudja segíteni vállalkozást, folyamatos fejlesztései, kutatásai révén képes csaknem belelátni az emberi fejekbe, és mindenkinek azt az információt nyújtani, amire szüksége van. 

A vevő gondolatát is kitalálja - Google Analytics 

A Google Analytics egy mérőeszköz, amely honlapunk látogatóiról, szokásairól készít részletes statisztikát. Megmutatja, a látogatók honnan érkeztek, mennyi időt töltöttek a honlapon, és hová kattintanak tovább. 

  • Kik használhatják?
    A Google Analytics szolgáltatást minden magyarországi honlaptulajdonos ingyen, korlátlanul használhatja. 
  • Mire használható?
    Mérésre - ha egyetlen szóval kellene válaszolni erre a kérdésre. A Google Analytics rengeteg fontos dolgot mér: kik, mikor látogatják a honlapot, mennyi időt töltenek el ott, mit olvasnak, honnan jutottak el a weboldalunkra, hová navigálnak innen tovább, az ország melyik részében olvassák az oldalunkat legtöbben. Ezek mind-mind olyan hasznos adatok, amelyek segítségével optimalizálni lehet a látogatottságot, szűkíteni a célpiacot, ezáltal növelni az értékesítések számát. 
    Az Analytics-szel az is megállapítható, hogy milyen operációs rendszer, illetve mobil eszköz segítségével olvassák legtöbben a weboldalt, így a honlap struktúráját is ehhez mérten alakíthatjuk.
  • Miért érdemes használni?
    A Google Analytics segítségével jobban megismerhetjük vevőinket, vagy cégünk után érdeklődőket. Az eszköz használatával megtudhatjuk, hány potenciális ügyfelet vonzott a honlapunk, javítani tudunk az oldalról visszafordulók arányán, valamint teljesen új célpiaco(ka)t is találhatunk. A webhely legnépszerűbb tartalmai előtérbe helyezhetők.
  • Kiknek ajánlott?
    Mindazoknak, aki jobban meg szeretnék ismerni a célpiacukat, illetve azt, hogy a honlap látogatói valójában mit keresnek, mit szeretnének megtalálni. Mindazoknak, akik az online erdeményeket alkalmazni szeretnék az interneten kívül is (off-line).